هافبک تیم ملی ایران در تمرین تیم دسته‌سومی اسپانیا حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نوتیسیاس دی ناواره، مسعود شجاعی که با جدایی از اوساسونا به دنبال حضور در یک تیم دیگر برای فصل جدید است، در تمرین تیم ایزارا در مرکاتوندوا حاضر شد.

 

بازیکن ایرانی روز گذشته برای اولین بار در جلسه تمرینی باشگاه در زمین تمرینی استیا حاضر شد تا این فصل را در دسته سوم اسپانیا بازی کند. شجاعی پس از مذاکرات اولیه زیر نظر میگوئل گونزالز تمریناتش را ادامه می‌دهد تا آمادگی خود را حفظ کند و با گروه هماهنگ شود زیرا تاکنون به تنهایی به انجام تمریناتش پرداخته است.

 

مسعود شجاعی 6 فصل را در اوساسونا گذراند اما چند هفته پیش از تیمش جدا شد. حقیقت این است که شجاعی به دلیل روابطش با ناواره در این شهر ساکن شده و به دنبال تیمی است که او را جذب کند تا بتواند با مهارتش هواداران این تیم را شیفته خود کند. مصدومیتی که فصل گذشته برایش رخ داد یکی از بدشانسی‌های او بود که مانع از پیشرفت او در یکی از بهترین‌های لیگ‌های اروپا شد تا تیم دسته سومی ایزارا روز گذشته با آغوش باز پذیرای وی شود.

 

شجاعی در این باره اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اینجا هستم و با مربی ملاقات کردم. مدت‌ها است گروهی تمرین نکرده‌ام تا ببینم شرایط آمادگی‌ام به چه صورت است. به زودی آماده خواهم بود.

 

برای ایزارا مایه افتخار است که چنین بازیکنی را که 8 بار در پست بازی‌ساز در تیم ملی ایران در دیدارهای مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی به میدان رفته و یک گل هم زده است را در ترکیب خود داشته باشد. شجاعی در ترکیب اوساسونا تا سال 2013 توانست 7 گل را به نام خود ثبت کند.

 

میگوئل گونزالز نیز در این باره گفت: تجربه زیادی را به تیم وارد خواهیم کرد و انگیزه خواهیم داشت؛ افتخار بزرگی است که مسعود شجاعی را که یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است، در اختیار داشته باشیم.

 

مسعود شجاعی منتظر است تا به نتیجه‌ای برای ادامه حضورش در اسپانیا برسد اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است. باشگاه‌های زیادی در حال حاضر خواهان جذب وی هستند؛ تیم‌هایی چون وایادولید که به آن نخواهد رفت و تیم‌هایی آلمانی که مدیر برنامه‌هایش در حال مذاکره با آنها است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:12 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس